Потенцияны көтөрүүчү азыктар аталды

Россиялык диетолог Елена Соломатина эркектердин организминдеги тестостерондун жетишсиздигин толуктай турган азыктарды атады. Анын сөздөрүн “Вечерняя Москва” келтирет.

Соломатинанын айтымында, сиңимдүүлүгү жогору протеинге бай азыктар потенцияны көтөрүүгө жардам берет: тооктун төшү, майсыз быштак жана уйдун эти, ошондой эле жумуртканын агы.

 

Мындан тышкары, торпоктун этинин курамында белоктон тышкары В12 витамини бар, ал эркектердин ден-соолугун чыңдайт.

Тестостерондун деңгээлин көтөрүү үчүн диетологуңуз краб жана устрица сыяктуу деңиз азыктарын жегенди сунуштайт. Бул азыктардагы цинк сезимталдуулукту жана каалоону күчөтөт. Адис цинкти ашкабактын үрөнүн колдонуу менен алууга болорун тактады.

Омега-3 май кислоталары потенцияга, ошондой эле либидого оң таасирин тийгизет. Аларда белоктун, фосфордун жана цинктин көп санынан тышкары, холестерол бар. Ал жыныстык гормондордун пайда болушунда колдонулуучу азык.

Елена Соломатина
Nutritionist

Жаш эркектердин жана өспүрүмдөрдүн рационуна майлуу тамактарды кошуу сунушталат, ал эми 35 жаштан кийин адамдар төө буурчак, буурчак сыяктуу өсүмдүктөрдүн белокторун жеш керек. Соломатина эркектерди гликемиялык индекси жогору сояны же сыраны ашыкча колдонуудан алыс болууга үндөдү. Дарыгердин айтымында, бул азыктар семирүүгө жана тестостерондун деңгээлинин төмөндөшүнө өбөлгө түзөт.

Диетологдун айтымында, сүт азыктары, таттуулар, ун азыктары, сода жана газдалган суусундуктар тестостерондун деңгээлинин төмөндөшүнө алып келиши мүмкүн. Соломатина потенция жана жалпы ден-соолук үчүн эркектер диетаны көзөмөлдөп, стресстен алыс болуп, спорт менен машыгуусу керектигин баса белгилейт.

"Жакты" кнопкасын басып, Facebook
барагыбызга
жазылыңыз.
Биринчилерден болуп бизди окуңуз.